krock + svarta fötter

Kom en för några minuter sen. Slutade 20 i 2 idag. Ska ta det kortfattat om min jävla dag. Skulle åka hem med 4 andra killar, med bil. Vi kommer i en sväng, man ser ingenting av vägen för det är snö överallt och det bliren krock. Känslan går inte att förklara. Nu var detta verkligen INTE en stor krock, men bilen kvaddades både fram och bak. Bilen som vi krockade med blev sönder framtill. Kan lägga till att gubben var fett sur. vi krockade väll runt kvart över 2. Som sagt kom jag hem för inte så länge sen.
Gick in i duschen direkt när jag kom hem. Jag kännde på mina flötter.. Jag vet at man brukar säga '' shit jag har ingen känsel i fötterna '', men nu är jag seriös, ingen känsel alls - ingen känsel på hela foten, tår och hälar. Har aldrig kännt den ävla smärtan när man får varmt vatten på kalla fötter som idag. När jag kollar ner på fötterna är dom vita och skiftar snabbt til svarta fläclar. SVARTA? Jag tänkter direkt på att om man får svarta fötter är det bara att ta bort dom. Blev skit rädd och aklla på pappa. Usch blev verkligen jätte rädd. Nu är mina fötter som jätte fötter, uuhhh.. men det svarta gick bort efter jag gjort lite saker. haha ja nu ska jag inte tjata om mina små fötter! Men jag hopas inte detta händer igen, bilarna står fortfarande och väntar på hjälp.. mer än tre timmar sen i tio minus. Good job av åpolisen nmåste jag säga. - vi var ute 3,5 timmar, i 10 minus är de inte konstigt de händer.. Föraren fick vara lvar yttligare ca två timmar för polisens skull OK säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 00:45:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

usch vad hemskt :/ att starta året så

2011-01-04 @ 00:46:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0