Första advent

Idag har varit en slapp och mysig dag. Vaknade hemma hos Dennis idag, kvällen innan kollade vi på Toy Story 3 och Forrest gump. Tog även med mitt Wii så vi satt och spelade lite också. Sen fixade vi lite med hans bild i kågeröd, sen drog vi hem till mig. Började städa mitt rum så Dennis fick köra upp itt city och köpa hårfärg till mig för jag hade inte tid och det var verkligen dags att färga haha! Så nu sitter jag här med svart hår igen. Mina släktingar, eller ja en väldigt liten del av alla - kom hit o drack glögg osv osv, drog upp till Ica och körde förbi julmarknaden en sväng, var inget kul så hoppa aldrig av bilen haha. Nej.. nu ska jag o Dennis sova så vi orkar upp imorgon, är ju tyvär skola:/ bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0