har ingen rubrik right now.

Kom nyss in från snön där ute, helt sjukt vad det snöat hela dagen! Allt börjar bli helt vitt nu, äntligen!
Imorgon blir det nog att stanna hemma igen, känner mig en aning bättre än igår men halsen spökar och huvudet verker så det är väll lika bra att ta en vilo dag till. Har börjat skriva på min önskelista tills julafton och födelsedagen ju, haha.. måste komma på en massa bra saker nu, vet att jag vill ha en parfym men vilken?! thats the question.. nu ska jag nog spela lite wii.. på tal om wii, har bett pappa fixa raving rabbits och sonic colours så jag kan ha lite fler spel att välja på.. även om jag har ca 50 redan haha! Inga spel blir ju roligare än Super Mario och de andra ''orginella''.  hihi.. spel geek, NOOO , det är jag faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0