hej hopp ...

Kom nyss hem från jobbet. Och herre gud vilken skillnad det är på handledare! Har inte haft så roligt jag hade idag, haha tro det eller inte. Hon var jätte trevlig iallafall sen hälsade vi bara på roliga folk och inget groose hände idag! Fick även 2,5 timmars lunch och fick sluta klockan 1 + att hon körde mig hem.. HUR bra? hah.. nej om jag ska tillbaka dit så ska jag ha henne och inegn jävla idiot. PUNKT SLUT.
  Just nu sitter jag och målar mina naglar, måde tår och fingrar. Svarta ( 194 - jugend black)  på tårna och silver ( 651 - silver sparkels) på fingrarna, mums! Har nyss kommit ut ur duschen, sen blir det smörja in sig med b. Ikväll blir det pratyeeey i hbg, 18 & 19års fest:) kan det bli härligare? :D NEJJJ. Måste säga att dena dagen har varit bra framtills nu, hoppas att det fortsätter like this. kssssss.

right now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0