Rörigt lov

SHAOOO. Vet att jag inte skrivit på sket länge men nu gör jag.
Börjar berätta lite vad jag gjort sen i fredags.

Fredag: Jag har ju skrivit i förra inlägget vad som hände, emn skriver lite till här för ni ska fatta i längden;);) 
Jag och Cornelia hade först bestämt oss för att **.. men det blev ändrat så istället träffa vi lite folk och drog ner och köpte kol och smak till vattenpipa. Vi slutade iallafall kvällen med film osv. Sen när det bara blev jag och Cornelia kvar gick vi o la oss, klockan var väll lite över fyra vad jag minns.

Lördag: Vaknade runt 11, drog hem så fort jag kunde - gjorde vid mig och sen blev det shoppa med Malin, Cornelia och Felicia i Malmö. Hittade en ''klänning'' från H&M sen köpte jag ny foundation imed jag råka krossa den andra (y) sen djävulshorn och ngn sak till benet haha. Runt fem drog vi hem igen, satt på tåget med en massa sura tanter herre jesus. Aja. När jag väl kom hem städade jag på fem minuer, rekord. Sen in i duschen igen o gjorde vid mig. Runt åtta kom det hit folk och förfestade lite - gjorde vid sig införkvällen. Runt 9 drog vi till Teo på fest, det var helt ok kul, hahaha.. tänker tyvär inte berätta allt som händer här på bloggen, för det behöver inte alla veta. Slutade med att ''vi'' somnade hos Cornelia tillslut.

Södag: Vaknade runt fyra, sjukt trött och döende. När de andra drog ringde vi efter pizza, fick CYKLA ända ner till pizzerian o hämta den. Skratta lagom när man såg saker vi 'glömt' dagen inann vid ett visst ställe haha! Iallafall så åt vi pizzan sen drog jag hem igen. Träffa en kompis och spela Wii hela natten.

Måndag: Vaknade vid elva av att det vibba i luren. Drog in till Malmö med Malin, Karl, Calle, Adam och Mattias. Inne i Malmö träffa vi Marcel sen åt vi på donken. Först skulle vi bara shoppa, sen Bio.. Men jag och Malin tyckte annat. Sluta med vi satte oss på tåget till Köpenhamn. Väl framme i DK gick vi till Netto sen blev kvällen lång. När vi sen var hemma i SVeige-Höör igen hände alt crazyshit - men det får inte ni veta:) hoohoh.. död och roligheter ska inte blandas! Efter allt drog jag och malin hem till henne och gjorde skit god tonfisksallad sen decka vi totaly.

Tisdag: Och ja, tidsag är idag. Kom hem vid tio från Malin, ville bara kägga mig ner och sova men gick in i duschen och åt makaroner istället. Drog till trelleborg i typ tre timmar sen, och u är jag hemma - konstigt nog ska jag inte göra något ikväll, grattis. Känner att jag skrivit lite mycket. Lägger upp bilder på vad jag köpte i Lördags i nästa inlägg.

INNAN HALLOWEENFEST


(HAHA)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 19:07:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0