Sliten

Skolan idag har väll varit ganska slapp. Vi fick ringa till våra APU platser idag, herre gud.. blev ganska pinsamt när Cornelia väsnades så man fick ett litet utfall haha. Fick reda på att jag börjar kl7 förstad dagen och 2 nästa. Jag menar klockan7 vad är det?! Hur ska jag hinna i tid till det då? Jag får väll försöka.
Kom hem vid halv 5, känns som jag är bakis haha? Kan det vara... nej det kan det inte? Jag hade iallafall bestämt mig för att göra engelska imed jag har prov imorgon. Men jag somnade en hlavtimme senare och drömde väldigt wierd dröm haha! Nej ska inte gå in på det nu.
Kolla på Paradise för en stund sen, sen har jag satt mig vid datorn. Ja.. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0