take a breath

Sitter och vilar mig nu efter den långa dagen.
Imorse skjutsade Dennis mig och Johanna till skolan. Härligt att slippa gå i massa minus grader på morgonen. När jag väl kom in i klassrummet var det bara åtta till, haha.. fattades 21 personer, dock kom bara fem till typ. Ganska slapp dag idag faktiskt, mycket skönt. Vi fick pepparkakor och julmust av Märre och Karre, SÅ SNÄLLT haha, sen planerade vi även om vår julfest. Sen tillslut drog jag o Linus hem, tog även bussen en bit idag. Höll på att dö av kylan ju.
Hade tänkt göra lite matte nu, har ju prov på fredag. Har ju börjat på det men det är knappt alltså, illa. Får se om jag orkar sen alltså:/ På tal om matte så hittade jag min jävla miniräknare under en av sofforna i slapprummet, ja tur för den som lagt den där kan jag ju LUGNT säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0