very sliten

Igår kännde man ändån att det skulle bli skönt att komma till skolan lite igen, men när man går upp på morgonen och förstår att lovet är slut, plugga igen och skolan är igång, ångrar man sig, det gör jag iallafall. haha.. ville verkligen bara ligga och sova liiiiiiite till i min mjuka säng. Cornelia var inte i skolan idag, otrolig skillnad på  dagarna i skolan med eller utan henne, NOT GOOD. Miss uuu... hoppas för din egna skull att du kommer tomorrow snäckskal:D Ska snart chilla ner i köket och äta köttbulle. Känner mig dum som inte börjat alls på mina 3 prov denna veckan, men jag orkar verkligen inte, gonna diieeeiieiieiei.
Förrensten.. det snöade lite till idag, myyys!

Bild sen i julas. 

Felicia, Nella, Therese, Hunna, Jag & Mölli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0