för trött för att plugga..

Skolan idag till 4. Har knappt gjort något viktigt i skolan idag känner jag. Kom hem vid halv 5 - efter det har jag inte gjort något. I skolan gjorde vi lite saker i metodrummet, bland annat tvätta varandra - haha ! Ja.. ska inte gå in på resten..
 Har inte haft tid att uppdatera så mycket som ni sett, va på Ikea i söndags sen har jag monterat upp en byrå igår, städat rummet osv osv.. och jag blir lätt trött ibland. Så nu skriver jag iallafall. Blev en byrå, en pälspläd eller vad det heter och doftljus. kan lägga upp en bild sen på byrån men har inte lagt in bilderna till datorn för jag är för trött. Sen är jag så trött så jag orkar inte plugga.. Har stort prov på fredag som jag inte börjat med på överhuvudtaget! kommer dö helt och hållet alltså.  bsj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0