Stressad + otur

Hej alla, förlåt för jag uppdaterat dåligt men who cares.
Igår drog jag till Cornelia, gjorde vid mig och sånt och mitt i alls tappade jag foundation flaskan i vasken så hela sprack YES, sen var mascaran oxå slut YES och inga kläder hade man YES.. när jag väl kommit till Cornelia blev de inte riktigt som vi hade tänkt men yeah.. Slutade med att vi kolla skräck tillsist och jag trodde jag skulle dö helt ärligt fyyy. Somnade hos Cornelia runt 4 kanske, fick ett antal attacker av hennes söta hund men han bedrog haha. Kom hem idag vid halv 12, åt och duscha och nu sitter jag här och skriver. Snart ska jag dra och shoppa, sen ska jag försöka komma hem i rätt tid igen och städa mitt jäkla hus som blir stökigt på en halv dag. Sen komemr det kanske lite folk hit och sne drar vi vidare till *****. Nu får jag skynda mig att göra klart det sista för jag´har sjukt bråttom! Hoppas nu har lite lugnare dag än mig;) CHAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0