Sugen på choklad..

Igår hade pappa köpt hem gott bla choklad hem från hans lilla resa i tyskland. Världens godaste choklad, lovar!


Fanns fyra smaker :

  1. Vanlig mjölkchoklad
  2. Mörk choklad
  3. Ljus choklad med fyllning
  4. Nöt choklad

Tror jag ska gå ner och äta lite till snart;)


Nog om mina choklad drömmar hehe. Det blir att städa mitt rum snart - vet att jag skriver det hela tiden men det går typ 3 dagar sen ligger alla kläder på golv, säng och soffan. Sen ska jag försöka hinna med att göra läxa - skulle verkligen behövas om amn kollar vad som måste göras denna veckan, usch!


Kommentarer
Postat av: sebastian

det fanns 5! vit chokoladisch med!

2010-10-24 @ 21:36:30
Postat av: linnea

åt ni upp det moteherfuckers

2010-11-03 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0