118-800

Kom på att jag glömmde berätta om mitt och Cornelias tidsfördriv i skolan. Vi hade en enda lektion idag och det gjorde att vi fick många hålor, vi va ju tvungna att fördriva tiden men något så vi börja skicka sms till 118-800 - Nummer upplysningen som alla vet. En del knäppa frågor som man satt och skratta åt kunde ju inte bli bättre? så vi fortsatte skicka sms, blev väll runt 160kr sammanlagt, INTE BRA. nie nie..

Men om man ska se det från den ljusa sidan så fick vi reda på många saker: Jag är tydligen en tjej som vill vara med i lets dance och ha ett hemma-hos repotage i aftonbladets nöjesbilaga, fick även reda på att min biljett till himlen var att ligga med några killar i en slabbig dokusåpa.. spännande? Jag var även totalt talangfri och ville bli kändis. Sen fick jag reda på att jag gillar både tjejer och killar, finner sex som ett djuriskt beteende och min framtida partner heter Niklas.
Det är ännu flera saker jag fick reda på men som jag tyvääär inte kommer nämna på bloggen, privat saker för mig och Cornelias del HA.. ;););););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0