dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering, har helt enkelt inte haft någon tid till att skriva om mitt intressanta liv.
Kan börja med att berätta sen i torsdags, på kvällen stack jag ut med Cornelia en sväng, sen träffade jag Dennis, Pogge och Alex, vi körde hem till Dennis lite senare.. kan säga att den dagen kunde varit min sista ! Orkar inte berätta vad som hände, men det är farligt att ha hög volym i techno och åka farliga svängar på en liten väg när det är kolsvart ute.
Vi sov hos Dennis, sen på morgonen drog Pogge och Alex, så jag sov vidare en stund, sen drog vi hem vi med. Gjorde vid mig lite osv, Dennis stack och Cornelia kom - tog väldigt långtid tills det blev klart men sen drog vi upp och träffa massa folk, sen blev det pardeeey :) Va väll halv lyckat eller ? hahha..
Kom väll hem runt kl6 på kvällen nästa dag, hade inte märkt att jag sabbade min TÅ men jo de hade jag, mycket illa! sånt händer när det går vilt till. Igår orka jag inte tråka på en lördag så jag drog och sov hos en kompis, nu kom jag nyss hem och mother hade lagat vofflor MUMS, nu ska jag spela Super Mario Bros - är i värld 3;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0