Måndags trött

Hej allihopa.
Idag gick jag i skolan från 9-12 ungefär. Jag och tre till tog tåget till Höör lite över tolv. Vi har varit på ett äldreboende tills klockan 3. Vi va där idag för personalen där ska vara våra 'kontaktpersoner' till skolan. Det var faktsikt väldigt fint på Björken - som vi då var på, jämfört med de flesta boende för äldre. Vi fick även testa en speciell säng, det var en sång säng eller vad de kallade den för, med boll täcke osv osv, sängen vibbrerade efter hur basen var på en låt man satte på, jätte mysigt;) haha. Det fanns även västa bubbelpoolen och grejer, även massa söta djur:D helt sinnes.. haha nej.
Jag blev inte klar med mitt arbete igår, så nu har jag det framför mig idag oxå, roligt värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0